Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:
12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:
2 oktober, Eksjö (ska bekräftas)
3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 28 mars 2017

När jag kom dit var hon inte besiktigad

och framvagnen var inte inställd, så jag fick frågan om jag kunde komma tillbaka med bilen i morgon igen.

"Grrrr", sa jag högt.
Janne blev så rädd att han DIREKT lånade ut en bil till mig så att jag istället kunde låta Fårdan stå kvar där över natten. Jag får åka tillbaka med lånebilen imorgon när Fårdan är klar för avhämtning (hade de kommit  på den idén tidigare och ringt så hade jag ju sluppit åka dit alls förrän i morgon.)

Morr är bra.
Jag borde ägna mig oftare åt det.

NU ska jag se på ett nytt avsnitt av Scandal.
Jag hade inte märkt att den nya säsongen hade startat, men hade den sedan tidigare på inspelning på Tivo-boxen.
Lyckan när man tror att man har missat de sex första avsnitten och så ligger de där!
Hurra!



2 kommentarer:

Carina Deckner sa...

Ja hur gjorde vi innan Tivo? Jag fattar inte att jag klarade mig...

Åsa Hellberg sa...

Jag vet!!