Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




torsdag 23 mars 2017

Nu är halvleken slut,

och tror ni att jag är laddad för nästa tio sidor?
Inte ett dugg. Men det är nu agnarna skiljs från vetet, mina vänner, för trots antipatin mot att göra mer idag så kommer jag att göra det.
Men jag vill väldigt gärna att ni ska veta att det är under någon form av fjantig protest.
Och jag tror att de här sidorna är rätt kul, så det kommer säkert att gå finfint när jag väl börjar.
Men först en kopp kaffe.
Okej?


4 kommentarer:

Simona sa...

Kämpa Hellberg!

Heja från min sida om stan!

Åsa Hellberg sa...

Tack. Kamp, Ahrnstedt, kamp!

Eva-Lotta sa...

Ja, jag är säker på att du fixar det!

Åsa Hellberg sa...

Tack Eva-Lotta!