Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

(Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Ebba Östberg, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.)

OKTOBER:

(3 oktober, Vimmerby, bokhandeln)
(4 oktober, Västervik, bokhandeln)
(5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle)

(10 oktober, Höganäs, bokhandeln)
(11 oktober, Båstad, bokhandeln)
(12 oktober, Ystad, bokhandeln)

(21 oktober, Sala stadsbibliotek 11.00)

(26 oktober Fjällbacka Stora hotellet)
(27 oktober Hedemyrs, Tanumshede. 16.00-18.00)
(28 oktober, Bok & Blad, Torp, Uddevalla. 11.00-13.00)

NOVEMBER:
(14 november. Bokens afton Ludvika.)
(16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo, bibliotek.)

(23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy)

DECEMBER
(9 dec 12-13 Signering Huddinge Akademibokhandeln)
15 dec 15-16 Signering Mall of Scandinavia Akademibokhandeln
22 dec 13-15, Signering Farsta centrum, Akademibokhandeln

2018

Januari 29:e Hylte folkbibliotek Hyltebruk
Mars 25:e Gislaveds bibliotek


lördag 25 mars 2017

Okej, så jag jobbar.

Och jobbar.

Jag börjar bli rädd för att jag ska få allvarlig D-vitaminbrist snart om jag inte går ut, så idag ska jag göra det om solen stannar där den är just nu.

Jag börjar med de första tio så tar jag tar paus innan de nästa.
Dessutom måste jag handla och ska passa på att gå till apoteket och kolla in just D-vitamin.
Wohoo.





4 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

D-vitamin skulle jag också behöva, så jag ka nog gå ut snart :) Ha en fin lördag!

Anna Christina sa...

Det finns ett te som heter just »Solljus« med massor av D-vitamin i. Det fungerar kanske inte riktigt lika bra som det riktiga solljuset. Men det är tusan så gott att dricka.

Simona sa...

Som tur var så gick solen i moln hos mig, så nu stannar jag inne med relativt gott samvete.

Åsa Hellberg sa...

Eva-Lotta; detsamma!

Anna Christina; kollade idag och Ica hade ALLA andra utom den!

Simona; bra gjort!