Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 21 oktober 2014

Någon som undrar hur det går för Com Hem?

Och Zitius?
Inte så bra, kan jag meddela.
I två och en halv vecka har jag hört att Comhem har felmeddelat till Zitius och att de ska höra av sig till mig.
Visst är det märkligt att de inte gör det?
Idag säger boxen att den inte längre har information. Tror pelle det, när den aldrig får uppdateras.

Jag är faktiskt så ovan vid dålig service att jag mest skakar på huvudet och undrar om de stackarna har influensa, för hål i huvudet kan de väl inte ha?

Nu till något roligare.
Idag ska jag till stan och göra research inför manus sex, och behöver därför sätta igång med redigeringen pronto. 20 sidor hoppas jag hinna innan jag åker.
Vi hörs sen!




2 kommentarer:

Ezter sa...

Skakar på huvudet och muttrar: Fan, så dåligt!

Åsa Hellberg sa...

Ja, värdelöst!