Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 2 oktober 2014

Toscana tur och retur.


Det är så hon heter, min nya bok som kommer i mars.
Omslag får ni se senare i höst.
Tjoho!

Jag är extremt effektiv idag, har till och med tvättat bilen.
Nu tänker jag sova en stund, sedan äta och bada.
Comhem har inte ringt (24 timmar senare) och ringer de i morgon (de sa upp till 48 timmar) är jag inte hemma.

DÅ ÄR JAG PÅ VÄSTKUSTEN!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen ett namn på det jag - och fler med mig - ser fram mot.
:)
Sanna

Unknown sa...

Ser framemot din nya bok :)

Ezter sa...

Ännu en anledning att vilja ha vår!

Annika Estassy sa...

Hurra för det! Ingår det någon latin lover också? ;)

Åsa Hellberg sa...

Annika; det är möjligt! :)

Anna Hansson sa...

Spännande titel! :)

Simona sa...

Hurra!!!

Underbar titel!

U-N-D-E-R-B-A-R

Åsa Hellberg sa...

Sanna, Margaretha, Ezter, Anna och Simona:
Tack!

Pernilla R sa...

Längtar till i vår när boken kommer

Cicci H sa...

Och måtte vintern gå över fort som attan så det blir vår och boksläppsdags

Izabella sa...

Låter spännande!!! Ser verkligen fram emot att få läsa den.