Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 22 april 2014

Så. Glasögonen på nästippen,

och jag kan köra i en och en halv timma innan jag ska tillbaka till min gynekolog för utvärdering av de tre första månaderna av östrogenanvändning.
Eftersom jag har fått ett nytt liv, så är det inte från min sida någon tvekan.
JAG SOVER HELA NÄTTERNA!!!

Har ni sett Sex and the city 2, när tjejerna drar till Abu Dhabi och Samanthas alla hormoner blir konfiskerade?
Jag fattar precis hennes panik!

Okej, nog snackat.
På manuset.
Tjoho!

1 kommentar:

Ebba Range sa...

Det är med lätta steg du drar till gynekologen den här gången - antar jag!