Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 3 april 2014

Hemma i soffan i min rosa morgonrock.

Jag ska strax sova en stund, har tyvärr inte förmågan att koppla av helt i en hotellsäng och är jäääättetrött.

Ikväll ska jag hämta Nisse när han landar, och i morgon ska jag skriva ett kapitel, tvätta och packa.

Om ni har glömt.
Om jag inte har informerat er. 
Om ni kanske inte riktigt har förstått:
Jag åker till London på lördag morgon.
Ensam.

Iiiiiiiii.

3 kommentarer:

Ezter sa...

HA det nu så himla roligt i London!!!

Izabella sa...

Uppdaterar du bloggen från London också?

Åsa Hellberg sa...

Ezter; tusen tack!

Izabella; jajamensan!