Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 2 april 2014

Från kryssningen förra helgen.

Jag är vråldjupt tacksam över mitt liv.
Tänk vad mycket fantastiskt jag får vara med om.

4 kommentarer:

Robert W sa...

Hej Åsa! Så jättekul att du ska komma till Karlstad!

Hanna Lans sa...

Vilken underbar bild!

Åsa Hellberg sa...

Robert; kommer du? Vad kul!!

Hanna; ja, visst är det fin.

Robert W sa...

Åsa, självklart kommer jag! Jag nämner det på min blogg för övrigt ;)