Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 15 september 2014

Hur mycket har jag läst?

Ingenting.

Jag gick upp klockan åtta, nu är den sex, och vad som hände däremellan kan jag inte riktigt redovisa. Är inte det konstigt?
Hur kan en hel dag bara försvinna när man är fullt frisk (vilket jag tror att jag är även om man aldrig kan veta det förstås)?

I morgon ska jag skriva och på kvällen ska jag på ett Books & Dreams-event i stan, vilket jag ser fram emot som tusan.
Pamela Andersson och Mia Törnblom är gäster, och bara det räcker för att jag ska bli upphetsad.

Måndag.
Hur mår ni?





Inga kommentarer: