Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 29 december 2015

Åsas skoblogg presenterar: Aquazzura.

Svindyra såklart, men vi pratar ju bara om att titta här.




2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Å jag som numera äger nästan bara präktiga kängor, såna man kallar Bergschuhe.......men jag kommer igen! Och då.....

Min svärmor som inte längre lever, men som blev 93 år, hon gick intill sina sista dagar i lika höga klackar som dom här och nu överdriver jag inte. Hon seglade fram i makadam t.o.m. med sylvassa, 11 cm höga klackar utan att ens svaja......

Det finns mycket man borde (?) lära sig!

Kram på sig

Åsa Hellberg sa...

Det är definitivt en vanesak, det där med klackar:)