Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 5 februari 2020

En av lägenheterna i huset ligger ute som bytesobjekt,

Det är så otroligt kul att se hur det faktiskt såg ut även här innan jag fixade till det.


Annan våning






Hemma hos mig
Annat sovrum och vägg där jag har tv



Sovrum hemma hos mig


Vägg med tv hemma hos mig
Annan våning har sin soffa åt andra hållet.




Hemma hos mig har jag min skrivhörna där.



Det var dagens "vad lite färg kan göra om man tycker om det."
Är ni intresserade av att byta till er våningen som kolla på lägenhetsbyte. Personen söker en etta.

Jag kolla Malin Persson Giolito som är hos Malou. Jag ska sitta i samma stol nästa vecka (tror jag).

Och på tal och fyran så satsar de rejält på Oscars det här året, ska bli så kul att se. Söndag sent mot måndag. 
Hurra för oss som gillar galor!

Nu lite jobb, sedan tvätta bil.
Onsdag, bra dag så här långt.


2 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Ja, färg och möbler gör stor skillnad!

Åsa Hellberg sa...

Ja, otroligt.