Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 6 september 2019

Det är som om man bara ska acceptera att POSTNORD

inte kan sköta det som de säger att de kan, det vill säga att skicka paket (och övriga försändelser). När jag bodde i Årstadal var det katastrof. Jag prenumererar på tidningar där varannan inte kom fram.
För en vecka sedan skickade jag 2 böcker i ett förfrankerat brevpaket till mamma som ännu inte har kommit fram.
Det måste brista någonstans på vägen och jag förstår inte hur de kan få fortgå på det här sättet.

Sorry att jag inte börjar med att prata release, för jag är UPPRÖRD!

Men gårdagen var superhärlig, förstås.
65 vänner, jag kände varenda kotte som var där. Så himla roligt!
Men jag hann en minut med varje, tyvärr, men så är det ju på releaser.
Det finns massor med bilder på Instagram om ni vill se mina gäster och inte bara mig
Tusen tack till alla er som kom, jag uppskattar det enormt mycket!


Idag är jag seg, men ska skriva klart ett kapitel i alla fall.
I kväll ska jag på konsert på slottet. Det ska bli spännande, jag har aldrig varit på Stockholms slott.
I morgon blir det virtuellt boksläpp i Feelggodfredags FB-grupp. Ska bli spännande att se hur det funkar.

Hoppas att ni får en härlig helg!

3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Jag håller med, det är definitivt upprörande!
Du var fin i din röda klänning!

Robert W sa...

En konsert på slottet? Det låter alldeles... alldeles underbart!

Åsa Hellberg sa...

Tack Eva-Lotta, jag kände mig tjusig, haha

Robert; det var det!