Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 30 september 2019

Jag återkommer när jag är hemma igen!




Det är mycket nu!


2 kommentarer:

Robert W sa...

Det var mycket roligt att träffa dig igen. Tobias Karlsson var dessutom mycket intressant att lyssna på.

Vi diskuterade ju när det var som du var på ett författarbesök på Akademibokhandeln i Karlstad förra gången. Jag kollade upp det. (Tack min blogg!) Det var den 10 april 2014. Övriga författare den kvällen var Denise Rudberg, Anders de la Motte och Catharina Ingelman-Sundberg.

Åsa Hellberg sa...

Just det så var det ju!