Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 3 mars 2015

Elva timmar.

Jag var uppe klockan tre för att Misse kräktes, men efter ett tag kunde jag somna om.
Just nu är jag inte jetlaggad ett enda dugg och ska strax åka till stan för möte med förlaget.
Resten av veckan och även nästa är det fullt upp med releaser, signeringar och resor (i alla fall en, till Sundsvall.)

På lördag är det pompa och ståtrelease i Farsta på Akademibokhandeln (gamla Bokia.)
Tävlingar och biscotti, Italienskt så det förslår.
13-15.
Alla välkomna, tjohej!

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Låter som en riktig kulvecka! Lycka till!

Åsa Hellberg sa...

Tack!