Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 13 mars 2015

MIN SON.

Min fina Jonathan, som jobbar så hårt med sin musik.
Här är hans första video.
Jag tycker att den är fantastisk!

Farmor och mormor, hoppas att ni kan se!

7 kommentarer:

Simona sa...

Wow.
Fick tårar i ögonen.
Vilken kille!

Åsa Hellberg sa...

Tack Simona! Han är jättefin.

Spader Madame sa...

Förstår verkligen att du är stolt!

Åsa Hellberg sa...

Tack Spader och tack för att du kom igår!

Sofia Fritzson sa...

Åh, vad fint! Och bra!

Sandra sa...

Ja! Bra, ny musik att springa till!

Anonym sa...

Jag kan bara säga grattis till en fin son - för den han är.
Så roligt att han har kommit "igång" med det han tycker om - hoppas det fortsätter så för honom.
Grattis till honom också!
Sanna