Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 24 september 2015

Så här gött har vi det.

6 kommentarer:

Elisabet Nielsen sa...

Ser mysigt ut.

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är jättemysigt med alla ljus. Det behövs inte så mycket mer så här års. Jo, en glad katt såklart!

Simona sa...

Jag älskar den där ljusbrickan. tror inte jag skulle kunna ha det så med mina katter dock.

Åsa Hellberg sa...

Är de på ljus så går det förstås inte. Min katt är lite för gammal för att bry sig.

Åsa Hellberg sa...

Jag har köpt den på Chili.

Anonym sa...

Mys!

Hoppas ni hade det så också
Sanna