Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 14 februari 2018

Om ni är trötta på att höra att jag är trött,

så struntar jag i det för trots försök till tupplur somnade jag nog knappt, tror jag ... däremot låg jag länge och behövde nog det.
Nu jobbar jag i alla fall ett tag till, sedan tänker jag – om jag orkar ens det – ligga i soffan och se resten av en serie jag började på häromkvällen på C-more: Howards End.
Brittiskt drama i fyra delar som utspelas i början av 1900-talet.
Typ så.

Ny dag i morgon när jag hade tänkt träna, så låt oss hoppas att de som ska kolla lägenheten kommer tidigt, för strax efter nio behöver jag dra.

Typ så.
Hejhej

Inga kommentarer: