Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 20 augusti 2019

I morgon är det två veckor kvar till min release




Det här har varit min dag och fy tusan vad kul det har varit.
Resultatet av Jonathans och mitt samarbete kommer i samband med släppet.

I morgon ska jag vara hos tandläkaren 8.15.
Blä och ser fram emot torsdag eftermiddag då alla hål är lagade.

Sedan återstår bryggan i underkäken men den vet jag inte än när vi ska göra, tiderna är inte bokade. 

Först ska jag släppa bok och åka på diverse turnéer Det tänker jag inte göra med en tillfällig plastlösning som tandläkaren sa var ett alternativ. Tänk om den lossar när jag är på bokmässan? Då väntar jag hellre tills vi kan göra allt när jag är hemma.




2 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Bryggan??? Vadå för?

Åsa Hellberg sa...

Brygga för att jag har dragit ut en tand och tappat en krona den bredvid.

Annika, eller hur :)