Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 24 augusti 2019

Hjälp! Jag har en TROGEN bloggläsare

som inte kan kommentera längre. Hon måste bara känna igen en massa djur och annat elände.
Är det samma sak för er?


11 kommentarer:

Tigerlilja sa...

Måste ju testa då, jag läser alltid, för jag gillar verkligen dina anteckningar, men kommenterar väldigt sällan. Och när jag tittar neråt i kommentarsfältet, så är det en sån där 'bevisa att du inte är en robot'-ruta och då brukar man få känna igen brandposter och bussar och annat jox…

Eva-Lotta sa...

Nej. Jag hoppar bara över att kryssa i robotrutan så då funkar det.

Åsa Hellberg sa...

TACK!!!

Simona sa...

La di da!

(jag var tvungen att klicka på bilder av cyklar tills alla var borta. Värda när man ser så dåligt som jag)

La di daaaaa!

TureJulia sa...

Nej. Bara göra robotgrejen😊

lillalenah sa...

Hej Åsa,jag läser alltid - men jag kommenterar sällan här, oftare på Instagram kanske. För min del så är det enkelt och kul att läsa/titta på vad du har för dej, har alltid uppskattat din blogg, däremot så orkar jag inte kommentera så ofta. Det finns ibland saker i våra liv som tar enormt mycket kraft..för mycket kraft för att tänka igenom vad man ska eller bör skriva...
Kan inte låta bli att undra då om det är ok att man läser utan att kommentera?
Förstår kanske inte riktigt detta inlägget..men om jag får så fortsätter jag att läsa? Kram på dej!!
ps. jag är anhörigvårdare till min man som är demenssjuk,vi är inne på 15:e året!! Därav saknas ofta ork till mer än att just läsa en blogg..ds.

Åsa Hellberg sa...

Ja, såklart att man inte behöver kommentera :), men om man vill ska det ju inte vara krångligt! :)

Anonym sa...

Jo man brukar få trycka på tex skyltfönster mm
Det är jobbigt för man kan få göra om det och så. Det är lättare att komentera på insta.
Men nu när jag skickar detta meddelande
Så kommer det säkert vara lätt:)

Anonym sa...

Haha nu var det bilar.
/ Meit

Annika Estassy sa...

Bara att jag inte är en robot! Kanske för att jag är inloggad på mitt googlekonto?

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack!! Jag vet inte hur man gör för att slippa robotarna, jag har haft problem med spam tidigare och det känns ändå skönt med någon slags kontroll.