Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

12 september, Eskilstuna stadsbibliotek
19 september Books & Dreams, Stockholm
21 september, Biblioteket Farsta
28 september, Books & Dreams, Göteborg
28 september, Bokmässa, Göteborg
29 september, Bokmässa, Göteborg
30 september, Bokmässa, Göteborg

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Lysekil, Tanumshede, Strömstad och Uddevalla.

NOVEMBER:
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




söndag 4 oktober 2015

Jag har ätit upp allt bröd.

Och ost.
De sista grova småbaguetterna åt jag med skinka till middag för att osten var slut.
Jag orkade bara inte laga mat en gång till efter den där brunchen.

När alla hade åkt iväg med BUSSEN (stora bokstäver, det händer nästan aldrig att jag inte sjutsar hem de stackarna som har tagit sig så långt som till min förort till förorten) tvättade jag av mig makeupen och läste ut min bok, sedan var jag så sockerkomig efter våffelsylten att jag bara var tvungen att sova i en och en halv timma.

Vaknade till kväll, mörker och en tevetablå som säger att jag nog måste se Pitch Perfect på trean 21.00. Har ni sett den?

Det var väl det.
I morgon är det måndag och jag får jobba igen.
Hurra!

Ps, vi såg en bra film igår.
The Judge.
Netflix.
Bra grejer.










Inga kommentarer: