Fastställt höstprogram

ÅSAS HÖSTPLANER.

SEPTEMBER:

(12 september, Eskilstuna stadsbibliotek)
(19 september Books & Dreams, Stockholm)
(21 september, Biblioteket Farsta)

Mässdagarna i Göteborg:

Torsdag 28 september, Books & Dreams, Stora teatern.
Fredag 29 september, Bokmässan:
08.00 Frukost med bloggare.
11.00-12.00 minglar i Bonniers monter.
14.30 - 14.50 Bonniers monter, stora scenen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
Månpockets monter, 16.30-17.00

30 september, Bokmässan
10.00 Bonniers lilla scen, samtal med Teresa Knochenhauer, signering.
12-13.00 Minglar Bonniers monter.

OKTOBER:

3 oktober, Vimmerby
4 oktober, Västervik
5 oktober, Forsbacka Bibliotek, Gävle
10 oktober, Höganäs.
11 oktober, Båstad.
12 oktober, Ystad
21 oktober, Sala stadsbibliotek
25-29 oktober, Västkusten. Återkommer med bekräftade planer i Fjällbacka, Tanumshede och Uddevalla.

NOVEMBER:
14 november. Bokens afton Ludvika.
16 november, ABF Gästrikland. Ockelbo.
23 november, Vuxenskolan, Stockholm. Samtal med Annika Estassy




tisdag 6 oktober 2015

Nu har jag utöver att ha färdigställt ett kapitel,

börjat på nästa.
Jag vet inte riktigt vad jag känner än så länge. Att jag skriver lite styltigt tror jag. För att få veta säkert måste jag gå tillbaka i texten och det gör jag i morgon.
Egentligen skulle jag tvätta klockan ett men avbokade, har ingen lust att röra mig överhuvudtaget (även om jag veeet att att en promenad gör gott trots värk.)
Däremot har jag duschat och tvättat håret, hallelujah!

Det kan hända att jag tar ett varv runt huset. Jag måste ändå gå ut med sopor.
Jag rotade i frysen och hittade både lax och grönsaker, tjohej, så något butiksbesök behöver det inte bli idag heller.
Galet bra.

Och sedan undrar jag om inte katten har lagt på sig lite.
Det vore ju grymt!

2 kommentarer: