Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 23 juli 2020

Undrar ni hur en mallgroda ser ut?



Exakt så här. 
Flaganans 3 är färdig för bearbetning, och jag är stolt som en tupp över jobbet jag har lagt ned, 

Det gick med en jädra fart på slutet och nu kan ägna en hel vecka åt att läsa igenom, lägga till för min romaner blir alltid längre efter redigering, innan jag skickar det vidare till Teresa nästa fredag.

Hurra för det och för SEMESTERN som börjar efter det.



4 kommentarer:

Robert W sa...

Jaså, är det så dom ser ut :D

Åsa Hellberg sa...

Japp. exakt så!

Cecilia Johansson sa...

Härligt tempo du håller.
Läste några av de utdragen du lade upp på virus skrivskolans blogg, ur dina böcker. Älskade vad jag läste. texterna grep tag i mig. Nu vill jag också släppa bok. (har några månader kvar)

Åsa Hellberg sa...

Cecilia; heja, vad kul!!