Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 16 juli 2020

Nio timmar senare är jag pigg, hurra!

Är galet glad att jag klarade målet igår, för tusan vad trött jag var.
Inte idag.
Bra, för schemat är späckat:

Nu ska jag tvätta håret och sånt (så tråååkigt) 
och sedan hämta bokhyllor (stegar typ, praktiska som man lätt kan flytta),
handla mat,
sola (hela dagen fint väder, tjohoo)
jobba
och sedan fixa en lektion till skrivskolan.

Busy dag, men lånar ut min bil hela helgen så jag gör det idag så är det klart sedan.
Tjohej!


Balkongkompisar




Snälla. Behöver vatten ibland, det är allt.


Inga kommentarer: