Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 9 maj 2014

Jag håller på både Steffo och Benjamin,

även om den yngre förstås är den bästa dansaren så är Steffos glädje underbar att se.

I morgon ska jag upp bustidigt. Nisse och jag åker till Halmstad.
Störtmysigt.
På söndag ska jag jobba med bara häftiga tjejer, återkommer med bilder nu när jag har en fotograf med mig.

Nästa år är jag med i Let´s dance. Eller så är Simona det.
Allt annat vore ett misstag av Tv4.


2 kommentarer:

Agneta sa...

Då tänker jag följa Lets dance slaviskt! :)

Junitjej sa...

Kul att Benjamin vann!