Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 8 mars 2014

En alldeles galen dag. Fler bilder kommer i morgon.





















5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Underbart! :-)

Ezter sa...

Vilken dag! Härligt! Kunde du sova i natt?

mammaxtre sa...

Åh som jag vill läsa denna bok!

Ha det gott

Hanna Lans sa...

Den där bilden på dig och mig, den har Nisse minsann varit juste nog att photoshoppa ordentligt. Jag ser ut som tio år ju ... :) Tack Nisse!

Åsa Hellberg sa...

Tack jag har sovit som en stock:)
Hanna; du är bara snygg!!!