Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 7 mars 2014

Nisse trodde jag kanske var en aningen nervös för i morgon.

Inte alls, inte ett endaste dugg faktiskt.
Om jag har någon nervositet så gäller den hur boken ska bli mottagen.
Scener, framträdanden och spotlights på mig är jag laddad, men inte nervös, inför.
I morgon blir det nog inga lampor, men någon stol ska jag väl hitta att ställa mig på i butiken nedan.
Hurra!






7 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästa där ...

Åsa Hellberg sa...

Hurra!!

Ezter sa...

Varför är det inte denna helgen jag ska upp??? Lycka till :)

Anonym sa...

Jag vill komma men måste vila - lider av sviter efter lunginflammation och helgen måste gå till vila.
Men jag önskar dig lycka till!
Sanna

ps såg dig i Metro idag ds

Nina sa...

Åh vad roligt det ska bli att ÄNTLIGEN få din bok i min ägo! SOM jag har längtat!

Ses imorgon!

Nina sa...

Idag stod det om dig i Metro. Blev alldeles glad i magen att ha sånt fint sällskap till frukosten!

Anonym sa...

Vilket underbart bokbord. Önskar dig en härlig dag imorgon!