Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 10 mars 2014

Och plötsligt var jag tvungen att ta en tupplur ... och fler bilder från releasen.

När kroppen säger till så där och jag har möjlighet, så lägger jag mig i soffan direkt.
Underbart.
Innan det hade jag fått koll på hur jag ska göra med mitt manus. Jag måste ersätta allt jag har tagit bort och nu vet jag nog hur. Tjoho på det.

Annars är det en 5:2-dag. Och jag tror att jag ska promenera till min Lidl redan nu så att jag har allt hemma när jag är svimningsfärdig vid femtiden.
Äter jag mer kyckling börjar jag snart kackla, men det är det jag är sugen på. Det och Ayvar relish.
Jag är en mycket simpel människa.

Här är fler bilder.












2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Vilka fina bilder! Åh, vad avundsjuk jag blir! Kommer såklart nästa gång!

Åsa Hellberg sa...

Bra!