Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 22 juli 2018

I morgon har jag 7 arbetsdagar kvar

Jag hoppas vara klar med storyn på 4. Och sedan 3 dagar för genomgång innan jag mejlar till Teresa.
Iiiiiii.
Jag vet inte riktigt hur det kommer att sluta, jo det vet jag såklart på sätt och vis, men inte alls i detalj. Väry spännande.
Det har gått bra idag i alla fall.

Jonathan och jag har gått om varandra rätt mycket idag, jag vaknade tidigt och jobbade medan han sov ut.
Men vi solade en stund, åt lunch och tog en promenad i alla fall.

Ikväll ska vi äta vid 21.00 typ. Han såg en köttrestaurang igår som han vill prova och vem säger väl nej till det.

Så himla härligt att han är här!



Inga kommentarer: