Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 16 oktober 2018

Städa hade jag ju tänkt.

Vi får väl se om jag kommer igång med det senare.
Det räcker inte att dammsuga utan allt måste torkas av och göras dammfritt.
Jaja.
Jag ska äta frukost nu, sedan får vi väl se hur mkt energi jag har.
En stund tänkte jag promenera till Bonniers senare, men hur jag än bär mig åt så kommer jag att komma fram svettig och det är ju inte så kul när man vill känna sig lite fin (framför publik).

Det var det, idag tisdag.
Bra dag så här långt!

1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Sådan städning måste jag också göra i veckan...