Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 27 oktober 2018

Jag tycker att det Jonathan har gjort,

på helt egen hand, utan att ha några andra förutsättningar än en mamma som hejar på, är helt enastående.
Från att själv lärt sig hur man producerar musik till att idag ha lanserat en potentiell världshit är egentligen helt galet.

Det ligger extremt hårt arbete bakom. Visst har har talang, såklart, men med det kommer man inte särskilt långt om man inte dessutom är driven, kan ta motgångar och se nya möjligheter.

Jag är så oändligt glad för hans skull och önskar förstås att det här blir en dunderhit.

_________________________________________________________________________

Jag min idiot åt mackor till frukost och nu har jag fått sockerkoma och vill helst lägga mig och sova igen.
Å andra sidan funderar jag på att ta ledigt idag, så det kanske passar bra.

Hoppas att ni får en fin helg!

2 kommentarer:

Anne sa...

Wow vilken duktig son, all lycka till, till honom🎉✊🎶

Åsa Hellberg sa...

Tack Anne, vad snällt!