Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 11 juli 2021

Tv4, sol, tvätt

 och dammsugning. Nu hänger handdukar på tork ute, annan tvätt hänger i badrummet. Jag har ju inte hur mycket plats som helst, så perfekt när det är sol på balkongen. 

Själv ligger jag nu i soffan och jäser, och tror nog att det blir en rätt tidig kväll för min del. Vi får väl se om jag orkar med hela matchen. Så viktig känns den inte för min del. 

Här är klippet från i morse om någon är intresserad.

https://www.tv4.se/klipp/va/13350550/forfattardebutanter-efter-50-nu-gor-jag-det-jag-vill-gora-antligen

Det var väl det, den här söndagen den 11e juli. Bra dag så här långt. 

Hoppas att ni också har en finfin helg!

 


Inga kommentarer: