Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

lördag 15 december 2018

En lördag i december



Signering




Lussefika



Somna i soffan

Det blir inte bättre än så.

Nu är det jobb ända in i mål som gäller. Jag har ungefär 5 dagars arbete kvar, sedan hoppas jag ha ett par dagar för dutterier.
Å andra sidan kan jag dutta ännu mer när Lena har gått igenom allt och sammanställt sin och Teresas feedback någon gång i början av februari, inför att jag ska påbörja omgång 2.


5 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Hoppas du kommer hit för signering nån gång :)

Åsa Hellberg sa...

Småland någonstans, eller hur?

Eva-Lotta sa...

Markaryd, södra Småland, så i södra Halland och i Skåne går också bra🙃

Åsa Hellberg sa...

Hylte borde ju ha varit nära då, eller?

Eva-Lotta sa...

Nä, det är ganska långt faktiskt. Det ligger avigt till!