Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

torsdag 27 juli 2023

Jag somnar innan tio igår och vaknade i natt

 och kunde inte somna om, så jag klev upp, kollade en film och drack kaffe innan jag började piffa och prova kläder till Nyhetsmorgon. 

Dagens supertrevliga programledarduo var Sofia Geite och Filip Stiller Borowicz. Välkomnande, varma och proffsiga. Passade bra ihop. Filips andra dag på jobbet (i just den här rollen) och det gjorde han så bra.

Här är klippet om någon är intresserad:

Typ så, denna braiga torsdag i juli. Hej så länge.




1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Får kolla när jag är hemma och har Wi-Fi!