Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 24 mars 2019

Galet bra!





Stor tack till Annika som tipsade om en annan app. Jag tror att den här hetter Blogger Pro. Jag är så himla happy, nu behöver jag inte tänka på att byta plattform förrän senare
Just nu gör jag så att jag lägger in bilderna med appen, sedan går jag in också skriver den här texten på datorn. Men att få över bilderna snabbt och enkelt är så skönt.
Men att skriva på telefonen tycker mina ögon är bökigt så jag gör det så lite som möjligt.

På instagram skriver jag, men måste alltid gå in efteråt och rätta till det jag inte såg när jag skrev, haha.

Idag har jag skrivit till ett nytt slut på Flanagans och skickat iväg manuset. I morgon börjar jag med Sonjan. En vecka har jag på mig, men det ska gå.

Jonathan har landat i LA och nyss såg jag på Instagram att han skulle gå och äta frukost. I morgon börjar de filma hans nya video.

Det var det, denna söndag.




2 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Så bra att du löst det!

Annika sa...

Kul att det fungerade :-)