Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 16 november 2018

Eftersom alla,

det vill säga Jonathan och Linnea, äter smoothie bowls till frukost så ska jag göra det idag också.

Jag tar mina frysta bär (idag allt möjligt), en banan och gör en smoothie av, vissa har i någon form av mandel/havremjölk, men det tycker inte jag behövs.
Sedan banan, müsli, jordnötssmör och kokosflingor.
Typ så här minus björnbären som inte är min favvis.


Jag hade tänkt vara ledig idag men tror att jag är det i morgon istället.
Eller lite idag, lite i morgon. 
Valen är oändliga när man jobbar för sig själv.
Hurra!

3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Här har vi faktiskt sol idag!

Simona sa...

Hur smakade det?

Åsa Hellberg sa...

Härligt med sol! Vi hade lite här idag.

Det var gott!!