Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

måndag 26 november 2018

Jag som har latat mig ...

Deadline var tydligen den 23e, inte sista som jag har sett framför mig.
Nu fick jag lite panik, men att jag gör klart allt inför resan nu (ska upp typ 4 i natt) och så läser jag och korrar det sista så fort jag har packat klart, ätit och duschat.
Det går nog.
Annars får jag jobba på flyget, det funkar ju det också.

Nu full fart framåt.
Londonresan följer ni som vanligt bäst på Instagram/asahellberg


1 kommentar:

Eva-Lotta sa...

Ungefär samma(fast inte lika viktigt) gjorde jag förra veckan. Skulle beställa en grej som var på kampanj til den 31 trodde jag. Gjorde allt klart utan att komma till skott. Den 23 gjorde jag det, då gick erbjudandet ut den 21...
Lycka till!