Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

onsdag 17 april 2019

Här kommer ett byxtips.

Lauren från Kappahl.

Så himla sköna. Jag hade dem hela tiden i New York (utom på resorna då jag behöver mjukisar). 
De är i stretch, sitter fint och är jättefina med både skjortor och t-shirts.

Just nu 299:-, såg jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå ser att du kommer till Timrå i okt. Då ska jag komma. Blev så glad!!!!

Åsa Hellberg sa...

Vad kul! Då ses vi!

Anonym sa...

Det gör vi !
/Meit.
Såg att jag glömnde skriva mitt namn 😁