Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

fredag 3 maj 2019

Alla prover på sköldkörtel coh blod var tippetopp.

Det var ju ändå ett skönt besked. Sköldkörteln kan ju vara lite trixig.
Alltså måste jag ringa min gyn på måndag och höra vad hon säger om mina hormoner.
Idag är allt inställt här i Farsta men hoppas jag är pigg på måndag igen.

Inte så mycket tjoho här idag.

5 kommentarer:

Robert W sa...

Då får du tills vidare glädja dig åt att proverna var bra. Att ta ut glädje i förskott är aldrig fel. Det värsta som kan hända är att du varit glad i onödan. Att ta ut bekymmer i förskott är däremot aldrig en bra idé.

Eva-Lotta sa...

Det var positiva besked!

Anna Christina sa...

Har du testat Progesteron? Om inte - kanske värt ett försök i alla fall.

Annika Estassy sa...

Skönt besked.

Åsa Hellberg sa...

Tack snälla!!