Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

tisdag 7 maj 2019

Alltså paniken

när man inser att man nog har jobbat i fel version av manuset. Förhoppningsvis har jag gjort det hela dagen, för nu har jag kopierat arbetet från det gamla manuset till det nya som är korrekt och som jag ska jobba i.
Jag orkar inte kolla mer idag men ska göra det first thing i morgon bitti. ´Fasan är ju om jag har jobbat i båda.
Det var som om Word ville visa upp ett nytt uppdaterat utseende idag och det är väl helt okej en annan dag, men INTE mitt i en slutredigering.
Grrrr.

Jag ska ha bättre koll i morogn. Nu har jag döpt om den gamla till GAMMAL Version.
Om något saknas måste jag ju har kvar den, men när jag har kollat det ryker den ned i papperskorgen.


2 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Hoppas det inte blivit fel!

Åsa Hellberg sa...

Ska kolla nu! :)