Mina föreläsningar.

Jag berättar om ett författarliv som kanske har sett lite annorlunda ut än många andras. Min vardag i skrivsoffan i förorten. Uppväxten i Fjällbacka. Den ensamma mamman med världens bästa son. De slitsamma åren med heltidsjobb och pendling. Om hur var att debutera med en självbiografi som alla ville prata om och om hur surrealistiskt det är att få se sin bok på topplistor och att vid femtio år fyllda plötsligt ha en helt ny karriär. För referenser, kontakta till exempel Borås stadsbibliotek, Bollnäs bibliotek, Värsås bibliotek. Bokning sker via Författarcentrum

söndag 5 augusti 2018

Härlig feelgoodfestival igår.

Och jag var helt slut när jag kom hem. Men nu är jag på det igen, ska redigera idag och förhoppningsvis vara tillbaka i matchen igen.
Jag har lite huvudvärk, det hade jag igår också, och jag tror därför att vi kan förvänta oss åska i Stockholm idag.

Jag ska också återgå till normal kosthållning som min kropp mår bra av och därför ska jag jag också handla: fisk, kyckling, ägg, spenat, keso, grönsaker och frukt typ. Det gillar min mage.
Sedan jag kom hem har jag mest ätit mackor och det är inte lika bra för mig. Men satan vad det har varit gott!

Jaha. Söndag 07.00. Utöver huvudvärken så är det här än så länge en bra dag.


Inga kommentarer: